Ni är välkomna att följa med

 
 

Det är som att vakna på morgonen. Som att långsamt öppna ögonen och bli bländad av solen. Som att börja lite grann på nytt. Så känns det.

Mitt namn är Caro. Jag är några centimeter för lång för att kallas kort, har min bokhylla ordnad i regnbågsfärger och är något förälskad i världen. Även om den kan vara hemsk och märklig ibland. Jag hittade ett hörn här jag tänkte fylla. Fylla med Småstad, Mellanstad och Storstad. Med mina för tidigt spelade jullåtar och med kläder jag önskar jag hade råd med.

 

 
Min farfar villa kartlägga världen, ville följa människor och de stigar de tog. Det här är början på mitt försök att följa livet. Se vart det vrider och vänder. 

Ni är välkomna att följa med.

 

Follow my blog with Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide